Even voorstellen

Even voorstellen...

Ontmoet onze Expert

Mijn naam is Hans Overeinder,

Eigenaar van Buro Overeinder en al jaren lang gepassioneerd autoliefhebber. Ja... mijn hart gaat sneller kloppen van een brute Amerikaanse V8 of een snerpende Italiaanse 12 cilinder.
Maar dit even ter zijde..... Ik ben geboren op 1 Februari 1974 in het mooie Leeuwarden.
Na het behalen van mijn Mavo diploma en een paar kleine omzwervingen  , ben ik begonnen aan de opleiding tot autoschadehersteller in de carrosserie branche bij de V.O.C. In totaal ben ik 10 jaar werkzaam geweest voor een autoschadebedrijf in de regio. Binnen dit bedrijf heb ik de kans gehad om mij op te werken van schade-hersteller naar calculator ,om vervolgens te eindigen als bedrijfsleider. In 2001 was het tijd voor een nieuwe uitdaging , ik ben gaan werken als Schade- Expert/Taxateur voor het toenmalige Expertisebureau Extenso in Heerhugowaard, later beter bekend als de Dekra. In 2006 besloot ik dat ik inmiddels alles had gezien en zelf eigenlijk best wist hoe het moest en zelfs hoe het beter zou kunnen. Ik nam een bestaand universeel autobedrijf over en begon voor me zelf. 14 jaar lang hebben we auto' s gerepareerd , onderhouden en verkocht. Maar zoals altijd..... aan alles komt een eind ...in 2020 heb ik besloten om mijn bedrijf te verkopen en te gaan voor een nieuwe uitdaging. Het was mooi geweest! De personele rompslomp en regelgeving kwamen mij inmiddels de neus uit. Ik was opzoek naar meer "werk geluk" en minder " werkdruk" En geloof het of niet....  Dit  geluk heb ik gevonden in mijn Buro Overeinder. Schaden regelen , taxeren en  onderzoeken dat is wat ik het liefste doe, daar ligt mijn hart. Gebruik makend van mijn jaren lange ervaring en mijn zeer uitgebreide fantastische netwerk van dierbare connecties.
Mensen ontmoeten en helpen bij hun Automotive vraagstukken is het ,mooiste werk wat er is!

Freelance werk ik als schade-expert en taxateur voor meerdere grote opdrachtgevers in binnen en buitenland.

Ik help je graag verder!

* Taxatie * Schademanagement * Calculaties * Onderzoek