Schademanagement

Schademanagement & Expertise

Of het nu een grote opdrachtgever , verzekeringsmaatschappij , assurantiekantoor of een particuliere klant betreft... Elke klant wordt door ons hetzelfde behandeld.
Schademanagement omvat het regelen van een schade van begin tot eind.
Bij binnenkomst van de opdracht bezoeken wij de reparateur , klant , tegenpartij of waar het beschadigde voertuig zich ook maar bevindt. De schade wordt door ons vastgesteld en er volgt een duidelijke rapportage naar onze opdrachtgever, snel en efficient.
Voor een overzicht van de speciale diensten verwijzen wij u graag naar de pagina Over ons.
Buro Overeinder werkt inmiddels samen met enkele grote toonaangevende partijen uit Nederland en Duitsland.

Ontzorgen

Tempo

Rapportage

Correct en volgens de regels

Schade calculatie nodig?

Ook zoveel tijd kwijt aan het opstellen van een auto schadecalculatie?
Het opvragen van onderdeelprijzen, inschatten van arbeidstijd , hersteltijden en uiteraard ook nog het opvragen van de eventuele spuit vergoeding? Vervolgens dienen de onderhandelingen gevoerd te worden met een schade-expert of verzekeraar. Zeg maar het verdedigen van uw calculatie. Dit alles kost tijd , veel tijd die we momenteel toch beter en efficiënter kunnen besteden.
Buro Overeinder biedt een oplossing voor deze bovenstaande problemen! Wij nemen het complete proces uit handen zodat u ondertussen gewoon kunt doen waar u goed in bent.

Stap 1. U stuurt via de mail/Whatsapp een aantal digitale overzichtsfoto's van het voertuig en enkele detailfoto’s van de schade. Voorzien van kilometerstand en chassisnummer.
Stap 1a. U belt ons en wij komen op locatie de foto’s maken en de schade inspecteren.
Stap 2. Er wordt door ons binnen 24 uur een calculatie opgesteld incl foto dossier. Deze calculatie voldoet aan de eisen van elke verzekeraar. U ontvangt dit exemplaar per e-mail.
Stap  3. U voert de onderhandeling met verzekeraar / expert.
Stap 4. De calculatie wordt doorgezonden naar de verzekeraar en/of schade- expert. Wij noemen dit de audabox. Onze calculaties sluiten aan bij de systemen die door de verzekeraar worden gehanteerd. Hierdoor besparen we iedereen dubbel werk!

Uw voordelen:
* Uw calculatie wordt opgesteld door een ervaren calculator.
* Professioneel rapport geaccepteerd door elke verzekeraar.
* Altijd de juiste en actuele onderdeelprijzen en reparatie methodiek beschikbaar.
* Doorsturen/ aansluiting op de systemen van expert en verzekeraar.
* Tijdsbesparing en minder discussie door een professioneel onderbouwde rapportage.

Wat zijn de kosten?

Calculatie op afstand € 45,- excl.BTW

Calculatie op locatie € 60,- excl. BTW

Complexe schades boven de € 7500,- op aanvraag.

Na binnenkomst van uw opdracht wordt er direct gecalculeerd. Eventuele nacalculatie aan de hand van inkoopfacturen e.d. zit in de prijs begrepen. Ook verzenden aan experts e.d. is kosteloos.

Onze calculaties worden altijd naar eer en geweten opgesteld. Eventuele punten van discussie dienen door reparateur en expert samen te worden opgelost.

Interesse? Of gelijk een calculatie aanvraag doen?

Stuur een mail naar:  calculatie@buro-overeinder.nl

Of Whatsapp naar ons speciale calculatie nummer: 06-47005551

Helder dossier met foto's

Al onze schade opdrachten zijn voorzien van een helder foto dossier.

Totaal verlies

Total loss opdrachten worden conform de wetgeving afgehandeld. Eveneens met een duidelijk fotodossier. De restanten worden indien gewenst door ons afgevoerd naar geselecteerde opkopers en/of demontage bedrijven.